Робота секретаря відповідальна і вимагає високої професійної підготовки для координації роботи усіх відділів. Це вміле поєднання таких обов’язків:
• діловодство з використанням персонального комп’ютера, телефону, факсу, принтеру;
• ділове листування – облік, реєстрація, розгляд і обробка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву;
• підготовка справ до здачі на державне зберігання і у внутрішній архів Центру;
• знання правових актів і додатків, що регламентують роботу Центру і його співробітників;
• ведення кадрової документації і систематизація посадових інструкцій;
• підготовка проєктів окремих наказів, протоколів засідань, довідок, листів, відрядних посвідчень та інших документів;
• прийом і реєстрація заяв, пропозицій від громадян;
• організація прийому працівників і відвідувачів;
• збір ділової інформації і її реферування за завданням директора;
• ведення табеля обліку робочого часу і т.д.