ПОЛОЖЕННЯ про обласний конкурс «На кращий веб-сайт, інтернет-сторінку, групу та блог (у соціальній мережі) клубного закладу»

ПОЛОЖЕННЯ

про обласний конкурс

«На кращий веб-сайт, інтернет-сторінку, групу та блог (у соціальній мережі) клубного закладу»

 

Організатор конкурсу – Хмельницький обласний науково-методичний центр культури і мистецтва.

 

ОБ’ЄКТ ТА ПРЕДМЕТ КОНКУРСУ:

Об’єктом конкурсу є клубні заклади (міські, базові та сільські) Хмельниччини усіх форм власності.

Конкурс проводиться у чотирьох категоріях:

– веб-сайт (україномовна версія);

– інтернет-сторінка у соціальній мережі Facebook (україномовна версія);

– група у соціальній мережі Facebook (україномовна версія);

– блог у соціальній мережі Instagram (україномовна версія).

Предметом конкурсу є змістовне наповнення інформаційними матеріалами веб-сайтів, інтернет-сторінок, груп та блогів клубних закладів, зручність у їх використанні, забезпечення участі всіх учасників культурного процесу у діяльності клубних закладів, перелік послуг, що надаються ним.

 

МЕТА КОНКУРСУ:

  • сприяння впровадженню та поширенню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у культурний процес;
  • забезпечення прозорості та інформаційної відкритості клубного закладу;
  • створення умов формування клубними закладами відкритих і загальнодоступних ресурсів з інформацією про свою діяльність та оприлюднення такої інформації.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ:

Кожний веб-сайт, інтернет-сторінка, група та блог клубного закладу оцінюється за показниками, згрупованими у такі категорії:

1) контент:

  • грамотність та якість поданої інформації;
  • інформація про заклад та працівників;
  • наявність і доступність рубрики «Контакти» (адреса, карта проїзду тощо);
  • інформація про клубні формування, розклад занять;
  • опис проєктів клубного закладу;
  • анонс подій та інформація про заходи, які відбулись;
  • корисна інформація для відвідувачів;
  • динаміка оновлення інформації;
  • наявність інформаційних матеріалів про безпеку в Інтернеті;
  • відсутність не пов’язаної з діяльністю клубного закладу реклами;
  • додаткові культурні послуги, які надає клубний заклад.

2) зручність:

  • зручність користування сайтом та меню, переходами, актуальність посилань;
  • читабельність інформації, дотримання належного стилю її подання;
  • використання доцільних заголовків та ключових слів;
  • простота і швидкість реєстрації у разі її потреби;
  • наявність мапи сайту;
  • можливість публікації коментарів.

3) дизайн та технічні показники:

  • оригінальність (креативність) та творчий підхід;
  • інноваційність;
  • неперевантаженість дизайну;
  • швидкість завантаження сайту та додаткової інформації, що міститься за посиланнями;
  • оптимізація веб-сайту під мобільну версію.

4) популярність:

  • кількість відвідувачів та наявність зворотного зв’язку;
  • наявність відгуків користувачів;
  • кількість лайків та переглядів;
  • кількість підписників.

 

УМОВИ І ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ:

Конкурс проходитиме з квітня по листопад 2024 року у II тури:

– I відбірковий тур проводиться у територіальних громадах області серед сільських клубних закладів до 23 серпня 2024 року (базові та міські клубні заклади за бажанням беруть участь відразу у ІІ турі). У II турі беруть участь переможці I туру конкурсу (I місце) та базові, міські клубні заклади;

– II заключний тур проводиться у Хмельницькому обласному науково-методичному центрі культури і мистецтва з вересня по листопад 2024 року.

Для проведення конкурсу відділи (сектори) культури територіальних громад створюють оргкомітети, які забезпечують організацію і проведення обласного конкурсу на місцях. Учасники І-го відбіркового туру подають конкурсні електронні заявки до оргкомітетів на місцях.

 

ЖУРІ КОНКУРСУ:

Оцінювання II заключного туру веб-сайтів, інтернет-сторінок, груп та блогів відповідно до заявок буде здійснювати незалежне професійне журі, утворене організатором обласного конкурсу на кращий веб-сайт,  інтернет-сторінку, групу та блогу (у соціальній мережі) клубного закладу – Хмельницьким обласним науково-методичним центром культури і мистецтва.

 

ПРОЦЕДУРА ПРОВЕДЕННЯ ТА НАГОРОДЖЕННЯ  ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ

Оргкомітет конкурсу здійснює публікацію умов та відповідну електронну розсилку. Переможці І туру (та базові, міські клубні заклади ТГ) конкурсу заповнюють анкету та надсилають її на електронну адресу: zvitonmccm2020@gmail.com  до 30 серпня 2024 року для участі у ІІ турі.

Переможці ІІ туру нагороджуються дипломами та подарунками, учасники – грамотами у кожній номінації. За підсумками конкурсу клубні заклади за найкращі веб-сайти, інтернет-сторінки, групи та блоги (у соціальній мережі) клубного закладу будуть нагородженні на підсумковій нараді директорів клубних закладів області у листопаді 2024 року в Хмельницькому обласному науково-методичному центрі культури і мистецтва.

 

 

 

Опублікуйте цю новину у соціальних мережах:

Останні записи

Залиште відгук